16. oktober 2011

Trøndersaksa 2011 del 2

Jeg laget jo ett par ting på treffet utenom kursene, 
men dessverre har jeg ikke fått tilbake det ene kortet.
Særlig produktiv var jeg ikke, siden jeg var på 2 kurs og skravlet en del med de andre også.

En av utfordringene på treffet var å altre noe.
Jeg var nok den eneste som hadde med meg dorullkjerne i kofferten...hihi....
men jeg hadde jo planer med den
Det ble min første penneholder, laget til mellomsnuppa. 
Denne vil bli bygd om litt, slik ar den får 2 holdere i stedet for en...
for det var jo alt for lite plass i denne....




Denne vil jeg også levere inn til noen utfordringer:


8 kommentarer:

  1. Wow - denne var kjempeflott. En knallfin ide :)
    Så kjekt med scrappetreff då, dårlig med slikt på mine kanter.

    Ha ei fin ny fin veke.
    klem Jorill

    SvarSlett
  2. Kjempefin var den, og smart:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Super fint kort.

    Tak fordi du deltager i Card and Scraps udfordring.

    SvarSlett
  4. Såå søt! Jeg elsker jo det motivet, og du har pyntet heelt nydelig. :)
    Tror jeg har en idè til noe jeg skal scrappe til meg selv nå, jeg. :D

    SvarSlett
  5. Such a beautiful blog you have, ejoyed myself looking at these beautiful creations. Your penholder is zo lovely !!
    Hugs, Ellen

    SvarSlett
  6. Så smart! Og utrolig vakker å se på! :)

    SvarSlett
  7. De er stilige disse penneholderne dine. Fine farger, den blomster-sammensetningen er proff!

    SvarSlett
  8. Var sikker på at jeg hadde kommentert denne jeg, Eva Marie, men tydeligvis så har jeg nok bare kikket på den her inne. Vil bare si at dette er en nydelig forseggjort penneholder med vakre rosa detaljer i skjønn harmoni med kakeserviett, blomster, osteklut og et nydelig fargelagt Mo motiv. Tusen takk for at du deltar hos Stamptacular Sunday challenge og lykke til. Håper du blir med oss igjen på en ny utfordring på søndag. Klem Bettina

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...