1. oktober 2011

Steampunk

Da jeg var på trøndersaksa for snart 1 mnd siden var jeg med på ett steampunk kurs. 
Det var så interessant og inspirerende, og vi fikk masse råd tips og info om hva dette egentlig er.
Siden da har det kribla inni meg etter å lage noe i den sjangeren, men mangel på svart nok utstyr har stoppet meg. Så besøkte jeg KennyK sin kolleksjon og der var det jammen meg en egen steampunk serie.....wohoo...da var det bare å trimme visan litt. 


I kveld fikk jeg endelig energi til å sette meg ned.
 (Er temmelig forkjølt for tiden så sofan har frista mer!)
Det ble ett mannekort denne gangen, en "sjanger" jeg ikke er så bevandret i.
Har fremdeles veldig magert med utstyr, men dette ble jeg fornøyd med.



Digien er farget med distress!
(Utrolig kult at skriveren på jobb er pulverskriver og dermed permanent!!)

Vil gjerne delta hos
Papiravisen - Alt går
Simon Says Stamp Challange - Anything goes
Digistamps4Joy Challange - Anyhting goes

13 kommentarer:

  1. Kjempe herlig motiv :)

    Du er flink!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så herlig kort:) Steampunk kollektionen til KK er så herlig, sikler på dem jeg også. Flink du er til å fargelegge, råflott rett og slett:) Klem

    SvarSlett
  3. Stilig mannekort ja!
    Heldiggris med skriver på jobb da!
    Det gir jo veldig mange muligheter!!
    hihi

    SvarSlett
  4. Haha, bra du fant en måte å bruke skriveren på jobb da. ;)
    Herlig kort, så stilig pynt, og det motivet gir en fin steampunk-følelse, ja. :)

    SvarSlett
  5. Flott kort i steampunk-stil!!
    Herlige motiver å skrive ut på jobbprinteren da.. ;-)

    SvarSlett
  6. Dette ble et flott kort;) Liker veldig godt klokken, metallet, billetten og ikke minst fargeleggingen;)Jeg er også inne i en litt steampunk periode. Har laget 2 steampunkishe kort men ene kommer først i bloggen på tirsdag;)Klem Bettina

    SvarSlett
  7. stilig! elsker fargeleggingen din; er det refill og vanlige pensler du bruker? :)

    Takk for at du er med hos Papiravisen,
    klem fra Laila

    SvarSlett
  8. Flott malt motiv! Og det gjør jo hele kortet flott :)

    Kommer innom att snart je!

    fo2papir

    SvarSlett
  9. Laila: Dette er re-inkers og vanlige pensler ja, kjempe gøy! Takk for skryt, setter utrolig stor pris på det!

    Takk for hyggelige kommentarer jenter! <3

    SvarSlett
  10. Så kult stempunkkort! Klem fra Laila

    SvarSlett
  11. Så stilig kort :)
    Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  12. Åh, jeg og har sååå lyst til å prøve denne sjangeren! Mye tøft, og av og til trengs tøffe kort og prosjekter!

    SvarSlett
  13. Så tøffft! Må sjekke ut denne kolleksjonen.Arti med litt røffere stil innimellom. Tipper gubbeni huset likte denne, ja. Thi, hi...

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...