14. oktober 2011

Fargeutfordringer

Akkurat nå er det en del fargeutfordringer der ute og det går i rååååsa (rosa sløyfe aksjon) og høst og halloween farger. Denne gangen kommer det ett "svar" på høst og halloweeen fargene. Men det kommer også mer rosa i denne bloggen i løpet av helga =)

Jeg er jo blitt bedriftsleder med eget skrivebord og greier, så nå trenger jeg også en penneholder ;)
Den er laget av 2 dorullkjerner og er i steampunksjangeren.......


 Trykket er farget med distress re-inkers <3

Ticket'en er laget av kaffefarget papir, teksten synes jeg passer så godt.
Den kommer til å oppmuntre meg tror jeg.
Kakeservietten var med i samme kaffefargebadet den og :P
Arkene er fra Tim Holtz - lost and found-serien


Dette er inspirasjonsbildet fra papirdokkene, der kommer premien fra KennyK

Papiravisen vil se noe i Halloween farger og er også sponset av KennyK, 
denne synes jeg passer veldig fin til den også:)
Stamptacular Sunday Challange har distressing som utfordring og jeg slenger meg med der også, her har jeg brukt distress på alle kanter og trykket. 


----------------------------------------------------

EDIT 16.10.11
Ååååååå.....jenter nå er jeg så stolt!!!!
Med denne kreasjonen ble jeg valgt til ukens dokke inne hos Papirdokkene.


13 kommentarer:

  1. Knallfin penneholder! Nydelige,mørke og varme farger:)
    Skikkelig flott:)
    Swirlen jeg har brukt litt i det siste er fra cheery lynn og du kan finne den her

    http://www.cheerylynndesigns.com/index.php?p=home

    En riktig god helg ønsker jeg deg:)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig kort i herlige farger.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  3. Stilig!

    Penneholderen er deg verdig!

    Så får jeg vel med det samme si tusen takk for at du deltar hos Papiravisen :)

    SvarSlett
  4. Stilig penneholder, i herlige mørke farger.

    SvarSlett
  5. Nothing says DISTRESS and vintage like steampunk and Tim Holtz! Thanks for joining our challenge at Stamptacular Sunday! Hugs, Marcy K.

    SvarSlett
  6. Så flott og stilig.
    Takk for at du deltar med oss i Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  7. Så kul, og veldig nydelig pyntet. :) Liker fargekombinasjonen med rødt, brunt og blåsvart(?), såå stilig. :)

    SvarSlett
  8. What a lovely and HOT... creation! I love the colors. Thanks for joining us at stamptacular sunday and I wish you luck on the challenge.

    Hugs,
    Heleen

    SvarSlett
  9. Utrolig herlig penneholder du har laget. Den blir flott å ha på arbeidspulten. Tøft fargelagt motiv.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  10. Woooaaw, for en knall tøff penneholder!! Rå lekkert malt motiv som passer helt perfekt med steampunk!!

    Takk for at du deltok i Stamptacular Sunday sin "So Distressing" utfordring. Håper å se deg igjen senere :)
    Klem, Nina.

    SvarSlett
  11. Fantastisk :) Kjempe flott penneholder :)

    Takk for at du deltar hos papirdokkene :)
    Klem fra Linn :)

    SvarSlett
  12. Denne er bare råkul! Digger den 100%, og trykket er så fint farget! Herlige farger du har brukt, og tro meg .....den blir beundret når den får sin plass på kontorpulten din:))

    Takk for at du scrapper med oss papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  13. Nydelig! Takk for at du deltar hos Papiravisen

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...