15. oktober 2011

Til deg fordi du fortjener det.....

Har tatt livet med ro i dag og bare kost meg med en del av de nye trykkene mine, 
her kommer dagens tredje post.
Kunne ha ventet med postingen, men jeg har laget denne etter skissa til Sketchy Colors 
og de stenger linkiz'en sin straks :P


Dette trykket fra WeeStamps er såååå nydelig!!
Det er farget med distress re-inkers.


Hjemmelaget kaffefarget-tag, disse har jeg en ny porsjon stående til farging
 på kjøkkenbenken akkurat nå =)
Tekst fra kreativ hobbby.

Dette er skissa til sketchy colors #88

Jeg har også laget dette til Papirdokkenes Rosa sløyfe utfordring
 og Nordsalten Hobbyklubbs Digistempel utfordring


9 kommentarer:

  1. Sååå skjønn hun jenta der altså...
    Hun gjør seg i samtlige farger!
    Lekker, lekker, lekker <3

    SvarSlett
  2. Har lagt merke til at du har postet en del i dag ja. :D
    Lekkert kort dette, så nyydelig fargelagt motiv!
    Digger stoffet eller hva det er du har brukt bak motivet. :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort. Kjempesøtt motiv og utrolig vakker fargelegging. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Såå nydelig! Det motivet var virkelig herlig, og så flott fargelagt. Her var det mange kjempefine detaljer :)

    SvarSlett
  5. Denne var flott! =)

    Normalt pleier jeg å gå litt lengre ned i bloggen før jeg kommenterer... Men denne måtte jeg bare fortelle deg at jeg likte! ;)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Dette var flott! Likte fargene og det hele :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK

    SvarSlett
  8. Totally adorable! I love your colouring with distress inks :)

    SvarSlett
  9. Kjempelekkert kort - nydelig motiv og detaljer. :)
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Norsdalten hobbyklubb - lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...