27. oktober 2011

Juletag 5

Det var jo ganske mange store stempler i magnoliapakken jeg kjøpte. Denne gangen har jeg prøvd å få Tilda til å sitte på julebenken min. Det synes jeg er ganske vanskelig....tips mottas med takk :o)

Jeg har puttet inn en tag med Sweet Christmas Dreams bak motivet som er for å dra ut,
 men den glemte jeg selvfølgelig å ta blide av.


Her har jeg prøvd å vært litt kreativ med hvite blader og en blåknapp med litt mønster på.

Tilda er farget med distress re-inkers.
Lyset hun holder har fått seg en dasj med blankt lim


7 kommentarer:

  1. what a lovely tag you've made, beautiful!

    SvarSlett
  2. Jeg syns hun satt flott på benken, jeg! :) Men å kombinere stempler er ikke noe jeg har prøvd på i det hele tatt, ser så umulig ut å få til å passe helt. Men jeg ser jo folk pleier å gjøre det slik at de først stempler et motiv på en post it slik at det er lim under motivet også, her ville det vært Tilda. Så klipper du henne nøye ut. Så stempler du henne på det arket du skal ha henne, og klistrer post it-Tildaen over så de overlapper perfekt. Så stempler du benkstemplet oppå der igjen.
    Det er kanskje det du har gjort nå da? Så jeg vet ikke hva som kan gjøres utenom det.

    Flott var det iallefall! Herlig motiv, og nydelig pyntet med swirl, knapp, blader og blomster. Kakeservietten, perlene og tagen gir en flott dimensjon til. :)

    SvarSlett
  3. For meg ser det ut som om Tilda sitter veldig godt på benken:). Dette er en nydelig tag med flotte detaljer og nydelige farger♥.

    Ha en riktig fin helg.

    Klem Marita

    SvarSlett
  4. this tag is so amazing!
    beautiful!

    Greetings, Jaimy

    SvarSlett
  5. Beautiful tag - I love your colouring!

    SvarSlett
  6. Denne tagen elsker jeg...Synes den er flott...:oD

    Når det kommer til "dobbelstempling" gjør jeg noe ala dette...
    http://www.kreativesider.no/index.php?option=com_content&task=view&id=588&Itemid=2

    SvarSlett
  7. Alt du tar i blir jo perfekt!
    Nesten urettferdig faktisk ;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...