31. oktober 2011

wooohooooo........10.000 besøk i bloggen

Da legger jeg dette på topp de siste dagene, 
slik at de som enda ikke har fått det med seg kan bli med også.
Scroll nedover siden for mine nyeste innlegg :o)
ooooog det må selvfølgelig feires med en liten blogcandy!!!
Den trekkes 1.november.
Bli med å feire sammen med meg da vel!!

Her er godsakene =)

Closeups



Her finner dere:
Blomster, stempler, kakeservietter, tickets, hjemmekaffefargede tags, 
skjell, brads, blonder, rub-ons og charms


Denne candyen er for mine følgere ONLY!! 
Jeg setter utrolig stor pris på følgerene mine.
Så hvis du tenker stoppe innom her igjen kan du legge deg til som følger.

Du kan ta med deg bildet inn til sidebaren bloggen din og linke tilbake til meg om du ønsker,
men det er ikke ett must! Det kommer ikke til å bli lodd-system, alle teller som bare 1.

For å delta må du legge inn en kommentar under innlegget her. 
Vinneren blir plukket ut ved en random trekning.


Lykke til folkens!!

39 kommentarer:

  1. Klart jeg er med, snuppa. ;) Love a good candy, vettu. :D

    SvarSlett
  2. Gratulerer med så mange besøk i bloggen, skjønner det godt for du lager myyye flott!!
    Nå har jeg lagt meg til som følger også. ;-)
    Ønsker deg en kreativ og fin uke! :-)

    SvarSlett
  3. Selvfølgelig kan jeg ikke la denne sjansen gå fra meg, i'm in:)
    Klem Hege.

    SvarSlett
  4. GRATULERER med så mange besøkene!!
    Klart jeg vil være med på en slik sjangse!

    Nydelig candy!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med såå mange besøk i bloggen! Ikke rart det, så mye fint som du lager!

    Klart jeg vil være med! Nydelg candy!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med over 10 000 besøkende...:oP

    Jeg vil gjerne prøve lykken...:o)

    En flott give away:oD

    Klem...

    SvarSlett
  7. Blir selvsagt med og feirer den store nyheten din;)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med så mange besøkende.

    Blir gjerne med i trekningen.

    -Wenche

    SvarSlett
  9. Tillykke med det flotte besøgstal.

    Jeg vil rigtig gerne deltage i lodtrækningen om den lækre præmie.

    SvarSlett
  10. Gratulerer med alle besøkende! Utrolig fine ting du lager, blir veldig inspirert :-)

    Vi veldig gjerne ha ett lodd :-)

    SvarSlett
  11. Gratulerer!!!
    Legger deg til jeg :)

    SvarSlett
  12. Congratulations on reaching so many visits and thank you for giving the chance to win such beautiful candy :)

    SvarSlett
  13. Fnis...jeg driver jo nesten daglig reklame for deg, du er en av de skjønneste dyktigste damene jeg kjenner <3 Looove you!

    SvarSlett
  14. So sweet candy, dear! Thank you so much for a chance to win!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    I`m your follower!

    SvarSlett
  15. Jeg er nå føller :) Mye fint her! Gratulerer med 10 000 besøk.

    SvarSlett
  16. Gratulerer med masse besøk! Jeg reklamerer gjerne for den fine bloggen din, så jeg linker i sidebaren. Følger er jeg fra før :)
    Takk for muligheten til å vinne flott candy :)

    SvarSlett
  17. Congratulations! for hitting that many visitors on your blog.
    I am your new follower and will be seeing your projects.

    Luanne
    myfootahead@gmail.com
    http://craftersreference.blogspot.com/

    SvarSlett
  18. Grattulerer med masse besøk, ikke så rart så mye fint som du lager :) Flott candy du har laget.

    SvarSlett
  19. Gratulerer med så mange besøkende.
    Jeg er gjerne med på candyen din.
    Og jeg vil mer enn gjerne følge deg videre. Link i bloggen har jeg óg.

    SvarSlett
  20. For en flott blogg du har!har lagt deg til på min bloggliste, for deg får man masse inspirasjon!!Blir gjerne med i trekningen:)
    Ha en fin dag videre:)

    SvarSlett
  21. Jeg er med :)

    Gratulerer så mye med 10000 treff

    SvarSlett
  22. Gratulerer! Så spennende med candy, det vil jeg gjerne være med på :) Må samtidig benytte anledningen til å si at det er en flott blogg du har! Klem, Tonje

    SvarSlett
  23. Gratulerer med 10.000 treff :)

    Hilsen Christine :)

    SvarSlett
  24. GRATULERER! Du lager så mye vakkert. Og premien er utrolig fin. Jeg krysssser fingrene...

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  25. Hi Eva Marie, I'm a new follower. I found your blog from a link on Bettina's blog. Thank you for the chance to join in the fun!

    SvarSlett
  26. Grattis med 10.000 følgere!!!
    Klem

    SvarSlett
  27. Gratulerer med alle dine besøk :0)
    Følger har eg vært lenge og takker for muligheten til å få være med i trekningen om denne fine candyen :)
    klem Jorill

    SvarSlett
  28. super flot besøgstal, stort tillykke her fra mig og jeg deltager da i lodtrækningen

    SvarSlett
  29. wowie what a great candy, love to take a chance for it! I have put a link on my sidebar of my blog! Exciting, i will cross my fingers!

    SvarSlett
  30. Så klart jeg er med :D har fulgt deg ganske lenge tror jeg! Blir veldig imponert over alt du lager!!

    Hilsen Elin :)

    SvarSlett
  31. Gratulera med masse besøk på bloggen din:)
    Og klart jeg vil være med i trekningen:D

    SvarSlett
  32. Tillykke med dit besøgstal !Jeg er gerne med i lodtrækningen ♥

    SvarSlett
  33. Congraulation! Thank`s for this opportunity!
    Barbara

    SvarSlett
  34. Gratulerer så mye. Har nå lagt meg til som følger av den flotte bloggen din. Skal stikke innom i ny og ned :-)
    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  35. Congrats on so many visitors! I'm following and there's a link in my sidebar . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

    SvarSlett
  36. oi, så spennende! Jeg er med!! :)

    SvarSlett
  37. Å,for en herlig candy!
    jeg hart bilde med link i bloggen min :)
    Jeg har også candy..
    -Helle-

    SvarSlett
  38. Gratulerer med 10.000 besøkende. Så flott candy, jeg vil gjerne være med. :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...