26. oktober 2011

Juletag 4

Jeg har fått bytta til meg noen superskjønne bildmålar trykk. 
Her har jeg brukt ett av de.
Synes arket fra Maja design passet perfekt som vinterlig bakgrunn.


Eneste "ulempen" med disse er at jeg må farge med promarkers, noe jeg ikke er særlig god på.
Har ikke oppdaget før hvor flott trykket blir når det er trykket i brunt.
Noen som har tips til hvilken pute jeg trenger for å trykke brunt til distress maling??
(merke til den svarte jeg har tror jeg er ute av produksjon for lengst)

Pyntet med metall denne gangen...og litt hyssing med glitter, brads og en knapp....


5 kommentarer:

  1. SÅ herlig blåfarger. <3
    Så helt enig i at stemplene er kjempe flotte!

    SvarSlett
  2. For en lekker tag! Metallpynten passet så bra til de blå fargene :) Nydelig motiv.

    SvarSlett
  3. Knallfint, så herlig motiv, og jeg syns det var helt fint fargelagt. Skjønn pynt og nydelig blåfarge, og kakeservietten var lekker. :)

    SvarSlett
  4. Kjempesøt, Eva!! Blått er delikat. For å stemple brunt bruker jeg Archival Ink "coffee". Deinn e bærre lækker.

    SvarSlett
  5. Fantastisk Eva Marie. Jeg synes det er så lekkert med blått og brunt til jul, og de bradsene du har benyttet i de lekre metallblomstene gjør det lille ekstra. Fargelegginga di er spektakulær som vanlig. Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...