9. juli 2012

Mona's utdrikningslag og gave bok

Enda mer bryllup.....håper ikke dere er gått lei enda :)

For noen uker siden kom jeg over en skikkelig kuuuul tutorial hos That's just so cute
-Lag din egen tape!!
Jeg måtte bare prøve med engang, det er lett, flott og gøy, jeg vil gjerne delta på deres surprise utfordring med denne albumet.
Jeg har laget en utdrikningslags bok til lillesis og fremsiden er tilnærmet likt en LO.
Albumet er laget helt fra scratch med bind it all, wirer, innersider og bazzill hard covers.


Her ser dere min hjemmelagede tape. Jeg brukte ett kjærlighets teksstempel, og jeg virkelig elsker denne teknikken og kommer til å bruke den masse :)

Her har jeg brukt mere tape.


Ser dere den flotte fuglebur diesen.....den dumpa helt utav det blå nedi postkassa mi. Søteste og snilleste Olga Marie var avsenderen...og jeg som ikke har bursdag eller noe. Jeg holdt på å rope hull i hodet på de andre i bila og måtte nok snufse litt også....MAKAN til overraskelse. Det hører med at jeg hadde spurt veldig pent om noen diecuts fra henne, men aldri trodd jeg skulle ende opp med hele stasen til odel og eie. Jeg har siklet etter denne diesen siden Trøndersaksa i fjor høst.

Albumet finner dere også hos Papir i Hjertet sitt inspirasjons galleri hvor jeg er DT medlem.


Når man gifter seg får man jo gaver og trenger derfor en gavebok også.....det har jeg laget til lillesis 
Den er 1/4 av A4, akkurat passelig. Her har jeg vært fremme med bind it all igjen ♥


Her har jeg farget med de 3 distress markersene mine igjen og jeg er sooooo in l♥ve altså. Synes jeg får til strukturen på klærne mye bedre. Gleder meg til hele settet dumper ned i postkassa mi.


8 kommentarer:

  1. Nydelig album og natatbok. Så utrolig flott pyntet med masse detaljer....jeg oppdager noe nytt hver gang jeg ser på det. Du er bare knallflink !

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Nydelig! Jeg bare digger din sans for detaljer :)

    SvarSlett
  3. These are both just beautiful Eva Marie! Love all of the layering and details :)

    SvarSlett
  4. Så moro å høre at du likte tutorialen vår! Nydelig forside og teipen ble perfekt.

    Stemplet du på papir først, også brukte den teknikken? Det har jeg nemlig ikke tenkt på som en mulighet. Kult!

    SvarSlett
  5. Så stilig album, liker hvordan du har plukket opp fargene i bildet, kombinert med litt dusere vintage stil. Kjempekult. :)
    Nydelig gavebok også!

    SvarSlett
  6. så utrolig kjekke gaver det må være å få dette! Likte veldig godt tapen din :)

    Takk for t du tok utfordringen vår

    SvarSlett
  7. Herlig album du har laget, det ble skikkelig lekkert!

    herlig bruk av den hjemmelagede tapen, og mange herlige detaljer du har fått med her!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  8. kjempeflott ble det.
    heldig hun som får dette.
    takk for ditt bidrag. klem pia.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...