13. juli 2012

Have a SUNNY day!

Jeg spurte inne hos Papirdokkene om noen hadde en utfordring til meg. Bettina hadde en mengde med utfordringer hun mente jeg kunne hente inspirasjon fra.....og gjett om jeg ble inspirert. 


Kortet har jeg laget til en søt snuppe som snart skal få ett av sine ønsker oppfylt......


Dette nydelige stemplet er fra Saturated Canary og er farget med distress re-inkers og markers ♥

Her har jeg laget blomster med både magnolia og marianne dies.

Materialliste:
Farger:
Hud - Tea dye
Hår - Antique linen og vintage photo
Klær og sko - weathered wood, victorian velvet og bundle sage
Gress - bundle sage
Himmel - weathered wood
Andre materialer:
Bazzill
Ark fra Summer Breezze card stock
Cherry Lynn - swirl die
Magnolia - blomster dies og tekststempel
Marianne die-  Kinesisk rose
Memory box die - Catalina wreath
Kakeserviett
Blonde og halvperler kjøpt på bruktmarked
Roser fra WOC


Dette er laget til følgende utfordringer:
Papirdokkenes fargeurfordring - Jeg ble inspirert av pastell bildet
Whoopsi Daisy - Make your own embellishments 
Totally Gorjuss - Sketch (rotert 90')
Incy Wincy Design - Summertime
Saturated Canary - #21 Bling it out 


Klem klem

18 kommentarer:

  1. How beautiful! I love your subtle coloring of this lovely SC image. You did a fabulous job showcasing her.

    SvarSlett
  2. Fab card, lovely soft pastel colours and beautiful embellishments.
    Thank you for joining Whoopsi Daisy this week.
    Pauline
    x

    SvarSlett
  3. Så nyydelig! Herlig motiv og flott fargelegging. Papirer og pynt passet så fint sammen :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  4. Dette ble jo helt nydelig Eva Marie. Så kjekt at jeg klarte å inspirere deg til å lage noe;) Lekre blomster har du laget, nydelig bruk av skisse, lekkert fargelagt og skikkelig sommerlig. Tusen takk for at du deltar hos Whoopsi Daisy, Dutch Dare Card Challenge, Totally Gorjuss og Incy Wincy denne uka og lykke til. Håper du blir med oss igjen på lørdag, mandag og torsdag for nye utfordringer. Klem Bettina

    SvarSlett
  5. For et nydelig kort Eva Marie, så lekre farger og et herlig motiv!
    God helg!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  6. eva marie oh swoon major swoon!! this is just stunning hun
    Thank you so much for sharing it with us over on the SC challenge blog
    hugs Lou xxx

    SvarSlett
  7. Oh how beautiful! Love your colouring and colour choices.

    The flowers are beautiful.

    Sarah

    SvarSlett
  8. This is just beautifully done ;)
    thanks for joining us at Incy Wincy this week hugs Nikki & DT

    SvarSlett
  9. Oooh so stunning Eva! I love how you have coloured the wind and all of those details are just so pretty :)

    SvarSlett
  10. Takk for hyggelig helgehilsen;) Håper alt står bra til på andre sida av fjorden også;) Vi har ferie nå, men det blir ikke tur på hytta (nordmøre) før mot neste helg.
    Hils i heimen og ha en riktig god sommer!
    P.s det er bare å sende "nysgjerrige" hjem til oss, hvis noen ønsker se:O))

    Klem fra Tove...og nydelige kort som alltid her inne:))

    SvarSlett
  11. Et utrolig flott kort. Og en flott blogg du har. Har nettopp kjøpt reinkere, så gleden var stor når jeg kom over din blogg. Helt fantastisk at du skriver ned det du bruker. Men jeg spør allikevel om en ting.. Hva slags papir bruker du ? For jeg bruker akvarell arkene til Alf Bjercke nå, og synes de trekker til seg fargen litt vel fort.

    SvarSlett
  12. Nydelig fargelagt og herlig motiv.
    Elsker fargene på blomstrene, helt lekkert. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  13. Jeg skammer meg for å ikke ha skrevet en kommentar til deg :(

    Og kortet havnet i postkassa mi ♥

    Så snill du er :)

    Klem

    SvarSlett
  14. Hi sweetie, love your creation its beautiful, thank you for joining us at Saturated Canary this time, hugs Pops x x x

    SvarSlett
  15. Gorgeous card, thanks for joining our challenge on Saturated Canary Challenge Blog.
    Caz
    x

    SvarSlett
  16. Absolutely gorgeous! Thanks for joining us at Saturated Canary Challenge this time x

    SvarSlett
  17. Lovely card. Thanks for playing with Dutch Dare last week. Don't forget to check out the new challenge this week.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...