7. juli 2012

Gratulerer med dagen Mona Cecilie og Kim Andre

Endelig er dagen her for lillesis og kjæresten hennes. Klokka 12 blir de kone og mann.
Her er det hektiske morgen forberedelser og litt blogging :)
Litt stryking og pakking av klær og vi er klare.
Ostekaka ble bra på andre forsøk (tror jeg) og oreokaka er helt perfekt.
Her kommer kortet jeg har laget til det lykkelige paret.

Jeg har dristet meg til å lage ett kakekort. Alt er brettet og limt selv.
Kaka er laget som mitt hovedbidrag til Papir i Hjertet sin bryllupsinspirasjon.






Da drar vi for å feire!
Ha en strålende lørdag alle sammen ♥

Klem fra

10 kommentarer:

  1. Nydelig!! Lekkert med den blå pynten :)

    Ha en fin feiring!

    SvarSlett
  2. Helt fantastisk!
    Ha ei fin feiring :)
    Klem
    Lisbeth

    SvarSlett
  3. Kjempe lekkert det var ♥


    Veronique

    SvarSlett
  4. FANTASTISK NYDELIG! Dette er noe av det vakreste jeg har sett!
    Gratulerer med dagen til brudeparet!

    SvarSlett
  5. Denne var bare helt rå Eva Marie...

    Likte den veldig godt... (en steg for steg eller link?? :oP)

    Gratulerer så mye til de nygifte:o) <3

    klem

    SvarSlett
  6. WOW! That is amazing! Such beautiful details :)

    SvarSlett
  7. Flytting rakkarn!! De e d råaste bryllupskortet æ har sett! Kjempelekkert! Måtte tatt mange netter?
    Kos dåkk så my i dag. Vi ses til uka!
    Klemmm! Brita

    SvarSlett
  8. Fantastisk flott kake, utrolig lekker blomsteroppsats! (- og for en jobb da:)
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  9. For en kjempenydelig kake, så lekkert fossefall av blomster og flott med blondene og alt. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  10. Du lager mange flotte kort, men denne tok kaka bokstavelig talt :)
    Og takk for hyggelig kommentar på Kvisten. :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...