1. juli 2012

Bestillt bryllupskort

Datteren til ei venninne fant ett av julekortene mine hjemme og ble så begeistret at hun ønsket at jeg skulle lage ett bryllupskort for henne. Jeg brukte tutorialen til Marianne igjen og tok i bruk ett av LOTV motivene mine.
Det er laget i hamonerende farger som passer både han og henne. Det er litt vanskelig å dekorere disse kortene på innsiden, men med noen litt flate blomster og blader ble det riktig så bra denne gangen :)



Farget med distress fargene:
Hår - antique linen og vintage photo
Kjole, sko og sløyfe - victorian velvet
Genser og sko - weather woods
Hud - Tea dye

Resten av kortet:
Stempel fra LOTV
Ark fra pion
MS puncher - doilie lace og leaf
Fra WOC -blomster, halvperler og perlebrads
Spellbinders og nellie snellen dies


Jeg deltar hos:
Lili's Little Fairies - A little Bit Distressed
Wild Orchid - Punch it out


6 kommentarer:

  1. Et nydelig kort Eva Marie, lekre farger og pynt, og den bretteteknikken er så herlig!
    Ha en fin dag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. Ooohh so beautiful Eva! What a stunning design and I so love that punch and those colours :)

    SvarSlett
  3. Hi Eva!
    Please could you email me at songbirdchallenges@gmail.com
    Thanks
    Laura (Songbird Challenges) x

    SvarSlett
  4. Nydelige farger, dette ble jo så lekkert sammenslådd med papirene kombinert sånn. Herlig motiv, så nydelig farget.
    Flott brettet og med navnene utenpå sånn. Lekkert bryllupskort!

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  5. WOW!! This is so pretty! Thanks for joining us at WOC this week x

    SvarSlett
  6. Herlig kort Eva !!! Jeg trenger litt inspirasjon nå..... Skal lage et bryllupskort til et vennepar !!! Og det er jo så mye fint rundt om kring..... Men det her var bare......mmmm nydelig !!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...