1. oktober 2013

DT Papirdokkene - O for ORANGE


En ny og blank måned ligger fremfor oss.
Vi har kommet til oktober, høsten banker på og O'en gir oss tema 


denne gangen hos Papirdokkene.

Hvis dere er som meg og tenker at dette skal bli en utfordring, så tar dere helt feil, det gikk som en lek!!! Jeg har laget enda ett babykort, med den søteste storken fra magnolia.
Bretteteknikken jeg har brukt fant jeg i det siste Ett Trykk, den er bare såååååå lekker, jeg digger den og kommer sikkert til å bruke den en del fremover :P




Motivet er farget med distress re-inkers og markers ♥




1 kommentar:

  1. Nydelig babykort i Orange toner!!
    Skikkelig lekkert ble det :-)

    Klem, Heidi

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...