6. oktober 2013

Bryllupskake

For noen uker siden lagde jeg ett bryllupskakekort på bestilling til min søster.
Tema for bryllupet var lilla og hvit.
Den er laget slik at det nederst laget er en eske, hvor det kan legges en liten gave og skrives en hilsen inni. Jeg lagde en rund tag til hilsen/gratulasjonen.
De aller mørkeste lillablomstene har jeg farget med dylutions spray og glimmer mist.






Jeg tar gjerne i mot bestilling på kaker. 
Jeg lager de i  fargene du ønsker.
Garantert høy "Åååååååå"-faktor på gavebordet ;)
Ca mål på selve kaken: diameter 11cm og høyde 15cm

Den koster 250kr + 60-90kr i porto. 
Send meg gjerne en mail for bestillig og spørsmål: eva7120@me.com


6 kommentarer:

  1. Wow! Fantastisk lekker kake!
    God søndag kveld!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. Absolutely gorgeous! Love the flowers
    Hugs Julie P

    SvarSlett
  3. WOW WOW WOW!!! Eva Marie this is incredible!!! so many gorgeous luch flowers... it looks incredible! :D

    SvarSlett
  4. Utrolig fantastisk flott kake/kort!
    Håper vi blir bedt i bryllup snart, har så lyst til å lage et slikt. :)

    SvarSlett
  5. Wow, for en kreasjon! Lekre blomster. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...