30. mai 2011

-Vis din stil

Er denne ukens utfordring fra Sukkersøtt. De har også DT call denne uken.
Jeg er jo veldig glad i å glede andre med mine kreasjoner og da blir det gjerne med noe attåt.


Jenta er farget med distress re-inkers

SøteTilda er farget med promarkers, blomstene er selvlaget

 
Jeg har laget denne kremtoppeska til ei venninne som har det litt tøft nå.
Fargen er vel ikke helt min komfort sone, men denne gangen passet den perfekt.
Jeg har akkurat startet med distress farging og DET føler jeg er min gate.
Jeg holder meg til det enkle og rene og fremhever det jeg vil vise med fargene.

7 kommentarer:

  1. Kjempe lekker eske! Herlig fargelagt stempel! Takk for du deltar hos sukkersøtt!
    Lykke til :)
    Klem Ane:)

    SvarSlett
  2. Lekker eske som Ane sier.
    Rekner med mottager blir fornøyd jeg ;)

    SvarSlett
  3. Dette var skikkelig lekkert, men så er jeg jo svak for den fargekombinasjonen der selv;) Nydelig fargelagt:)

    SvarSlett
  4. WOW!!! sku ønske jeg og kunne fargelegge.. Du er rådyktig!!

    SvarSlett
  5. Så nydelig kort. Motivet ditt er flott fargelagt.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt, og lykke til.
    Klem :o)

    SvarSlett
  6. Så flink du er til å fargelegge, igjen. Dette var flott fargelagt! Og så heldig venninnen din er som har en venninne som deg, for dette må jo glede langt inn i hjerterota!

    Kari

    SvarSlett
  7. Utrolig flott eske, sart og fin...

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...