4. mai 2011

Scrapp sangen

 Denne nyyyydelige sangen har vi fått som inspirasjon i Papirdokkebloggen #2

Bruk sangteksten som inspirasjon for ditt papirprosjekt.
Tittelen på ditt prosjekt skal være hentet fra sangen - enten sangtittelen, en strofe eller et ord fra sangteksten:)
"What are words"


 
 Denne sangen berører så mange strenger inni meg, og det første som jeg tenkte på var LO med bilder med nærhet mellom noen av familiemedlemmene mine. En stemingsfylt LO med mellomstesnuppa og veslesnuppa var min første skisse som formet seg i hodet mitt. 
Jeg har grunnet lenge med denne oppgaven og fristen er ved midnatt i kveld.
Da jeg atter en gang hørte sangen gjome på kjøkkenet fra iPhonedokkingen min, 
mens jeg laget middag i dag kom hele LOen til meg.

En bryllups LO av mannen og meg =)
Fra sangen har jeg hentet følgende tekst:

When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, they never go away
They live on,
Even when we're gone






EDIT: Denne kom som Topp 5 =)

6 kommentarer:

  1. En nydelig LO som oser kjærlighet:) Flott strofe du har valgt fra teksten og. En strofe som sier så mye...Flott med blomsterpynten mellom bildene synes jeg!

    Takk for at du deltar hos oss papirdokker.

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  2. Denne sangen er utrolig nydelig ja, og overskriften du har valgt passer jo kjempegodt til bildene. Kjempefine bilder også. :)
    Herlig pyntet, lekker blonde og flotte farger.

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  3. Wow! denne var nydelig! likte blomstene :)

    SvarSlett
  4. En skikkelig gjennomført LO.
    Aldeles nydelig:)

    SvarSlett
  5. Heldigste mannen din som har deg!!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...