20. mai 2011

Kort med surprise inni

Da denne typen kort ble utfordingen i kortkrigen ble det fler enn ett kort gitt :-p

Dette sendte jeg inn til kortkrigen.
Det er fylt med godis inni!

Med dette karet jeg meg så vidt med til superfinalen, hvor jeg endte på en delt sisteplass :)


Egentlig laget jeg dette kortet fyllt med blomster til kortkrigen først, men så fant jeg ut at jeg skulle sende det til en av de som var med på hemmeligkortvennrunde, men ikke hadde fått kort fra sin venn. 
(14 dager etter fristen, mulig hun har fått nå, men det aner jeg ikke.) 
Derfor turte jeg ikke sende det inn, siden det kunne blitt publisert før avstemningen var over!!



Trykkene er farget med promarkers!

14 kommentarer:

  1. Det første kortet ditt var en av mine klare favoritter denne runden, det er så flott i fargene, rent og nydelig, og virkelig herlig lekkert fargelagt motiv. :)
    Det andre kortet var også veldig flott, smart å fylle med blomster til en scrapper. ;)

    SvarSlett
  2. Så nydelig det var!! Begge to, men likte det øverste best ;)
    Va kjempestilig kort sånn vil eg og lage :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte kort begge to! Du er snill som vil sende til en som ikke har fått!

    SvarSlett
  4. Utrolig nydelige begge 2. Så det var deg jeg endte på delt sisteplass med i superfinalen altså;)

    SvarSlett
  5. Mange flotte kort her!! :-)

    SvarSlett
  6. Begge kortene var kjempe nydelige. Så lurt å fylle dem med godis og blomster :)

    SvarSlett
  7. Godtemonsen meg liker sånne kort veldig godt :D
    Herlig farger du har brukt.

    SvarSlett
  8. Wow, disse var utrolig flotte. Likte spesielt godt det første, herlige farger og pynt.

    SvarSlett
  9. De var kjempefine! Fikk lyst på godis jeg nå!Og så snill du er som gir til den som ikke fikk=)

    SvarSlett
  10. Så kjempefine kort!!

    Tusen takk for mange hyggelige kommentarer i bloggen min!! Klem! :-)
    Angående stempelet du spurte om kan jeg desverre ikke hjelpe deg, har fått stempeltrykket selv en gang..

    Ønsker deg en deilig søndag!

    SvarSlett
  11. Kjempe flotte! nydelig motiv, og lekkert fargelagt :) Klem Ane:)

    SvarSlett
  12. Så utrolig flotte kort, begge to. Nydelige farger og pynt, og de stemplene er bare så flotte altså! Så snill du er som sender til noen som ikke har fått. :)

    SvarSlett
  13. FINE! Nå ble jeg skikkkelig snopesyk, så om du kjeder deg en dag, er det bare å sende over et slikt et, MED snop såklart :P

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...