10. juli 2012

Bryllupskort

Svigermor er ikke den som etterspørr kort så ofte og desto mer stas når hun ønsker ett.
Midt i det jeg MÅTTE gjøre til bryllupet til lillesis, laget jeg dette som jeg ikke trengte å gjøre. Det var en herlig avkobling og gav meg nok lyst og inspirasjon til å fullføre det jeg måtte gjøre.

I farten husker jeg ikke hvorfra jeg har kjøpt denne digien, men at den er aldeles lekker det er ett faktum. Jeg kommer til å lage noen i samme stilen og sende oppover til Kjøpsvik Bokhandel.


Farget med distress re-inkers og markers ♥

Materialliste:

Distress farger:
Hud - tea dye
Hår - black soot og schattered straw
Klær - wethered wood, vintage photo og pumice stone
Shoes - blak soot

Andre ingredienser:
Pion ark -Till far
Bazzill
Blomster fra WOC
Magnolia heart swirl
Magnolia oldie stempel -  Love is in the air
Spellbinders
Charm - Kort Hobby

6 kommentarer:

  1. Et flott kort! Nydelig motiv, farger og papirer :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  2. Nydelig som alltid Eva Marie. Liker godt det sarte resultatet. Lekker fargelegging, og mener jeg har sett den digien før. Hvor vsr det hen tro?? Lekkert var det iallefall. Klem Bettina xx

    SvarSlett
  3. Oh just so beautiful Eva Marie! I love the beautiful papers and the whole theme is just stunning :)

    SvarSlett
  4. For et lekkert bryllupskort Eva Marie, nydelig farger og så flott motiv! (Det er fra TiddlyInks:)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  5. Det var nydelig! Skikkelig lekkert fargelagt, herlig motiv, og jeg elsker fargene. Nydelig dies også. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  6. Hei :o)
    Så nydelig bryllupskort! Nydelige farger, nydelig motiv som er kjempeflott fargelagt og nydelig blomsterklynge :o)
    God natt :o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...