5. februar 2013

Bursdagsfeiringen fortsetter hos NSHK


Vi er kommet til 5.februar og allerede er en ny og spennende oppgave ute hos Nordsalten Hobbyklubb, som feirer 3 årsdag i hele februar. 3 år, 3 utfordringer og masse godis i premier. 

Nå ønsker vi å se 3 av 3 ting.
Du må huske å skrive hva de 3 tingene er.


Jeg har laget en søt eske, som jeg fant i det nye Ett Trykk.
Her ser du 3 roseknopper, 3 punchere og 3 sommerfugler




Sommerfuglene er dekket med litt stickles -star dust.

 Alle blomstene har fått litt stickles -star dust på seg.
Jeg har brukt lamineringsark som "vinduet", siden jeg ikke hadde gelatinplater hjemme

Håper dere vil fortsette feiringen sammen med oss og det kan lønne seg å levere inn til alle 3 oppgavene ;)

Jeg deltar hos papirdokkene's fargealong for februar -Pastel rosa


Klem fra

3 kommentarer:

  1. This is beautiful. So many gorgeous details - the lovely lace handle and the flowers are stunning as are the details around the message.
    Hugs Sharon. x

    SvarSlett
  2. awww you always make the most beautifl projects eva! i love this..you are so creative :D

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...