3. juli 2011

Siste runde i kortkrigen

Da var siste runde i kortkrigen over :(
Denne runden skulle vi lage ett bokkort med restepapir, blomster, minst 1 knapp og i vintagestil.
Man kan vel si at jeg floppa helt på denne oppgaven og endte opp stemmeløs :(
Jeg har aldri skjønt vintagestilen tror jeg og lag på lag ligger ikke for meg....men men...JEG ble iallefall fornøyd selv med kortet og har faktisk alt solgt det til en veldig fornøyd svigerinne =)



Legg merke til båndet her.
Jeg hadde ingen bånd som passet, så da flettet jeg meg ett bånd av hyssing, 
noe som jeg syntes passet perfekt inn i stilen.


 De turkise blomstene er farget med promarkers tusjen Soft Green



Innsiden:



Og alt av papir, bortsett arkene jeg brettet til "boksider", er fra restekassa mi =)

1 kommentar:

  1. er sååå imponert av alle som får til den boksidebrettinga, for den synes jeg er kjempevanskelig!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...