28. juli 2011

-Hipp hurra for mellomsnuppa!!!

Den 26/7-02 kom mellomsnuppa endelig ut og hilste på oss. 
Vi kom til føden rett etter midnatt. 
Jeg var helt umoden og fikk beskjed om at en lang natt med rier ventet meg, leeeenge til fødsel enda.
  Etter en god og varm dusj i j**** smerter var det enda ingen fremgang.
Lystgass ble raskt min venn. 
Kl 0130 var jeg 5cm og endelig kunne vi ringe anestestilegen og epidural....
min bestevenn fra forrige gang..hihihi...
Kl 0145 tok de vannet siden vannblæra var veldig spent. 
Knappe 5 min senere, mens jeg hylte etter epidural og anestesilegen, og supte lystgass så alle lyder og mennesker var veeeeeeldig uklare...kom den første pressria :O
Kl 0158 var hun ute og fikk kose med mamman og pappan sin!!
Synes natta ble veldig kort i grunn jeg...hehehe

Vel over fra historie til ett veldig spontant kort jeg lagde til henne i gårkveld. 
(Dette er satt på selvpublisering, da vi skal feire først i kveld!)
Jeg er litt seint ute siden vi har vært på ferie, men kort må hun få....søte snuppa mi <3




Trykket er farget med distress =)
Utrolig herlig med den fine blomsterbuketten hun holder, 
der får man brukt en del farger og skape liv i trykket =)


3 kommentarer:

  1. Hipp hurra og gratulerer til bursdagsprinsessa!! =D
    Siden jeg eeelsker fødselshistorier like mye som papir så sier jeg tusen takk for dette herlige innlegget! =D

    SvarSlett
  2. Et herlig kort!
    Titt innom bloggen min, det er noe der til deg;)
    Klem

    SvarSlett
  3. For ett kult kort da! Litt utenom det vanlige. :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...