2. mai 2014

Ikke kort eller LO hos Papirdokkene


Kom mai du skjønne milde......ehm.....jeg kosta snø av bila i dag morges jeg!!! Glad mannen insisterte på å ikke sko-om bila så jeg kunne kjøre trygt til barnehage og jobb i dag :) 

Papirdokkene er tilbake med mai utfordring, og denne gangen er det Gro som utfordrer med


Så vi ser frem til å se mange kreative krumspring i mai.
Jeg laget en litt modifisert kurv etter mal fra siste Ett Trykk. Jeg fulgte det meste av malen, men lagde den 1" bredere, for å få plass til mer oppi.


Den store brune/kobber blomsten er sprayet med Lindys Stamp Gang spray <3

Gleder meg til å se hva dere finner på denne gangen, dere har frem til 25.mai med å legge inn bidraget deres. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...