13. april 2014

DT My Besties Norge - Bånd eller blonder

Palmesøndag, en deilig lat dag, i en lang og herlig påskeferie......iallefall for min del ;)
Jeg håper at påsken deres blir fylt med godis, familie og scrapping. Jeg vet at min bli det, for jeg skal ha med litt scrappestasj i bagasjen når jeg drar på hytta :D 
Om dere har tid til scrappekos så bli med på My Besties Norge sin 


utfordring. Det trenger ikke være ett MY Besties motiv, her er alt lov så lenge det følger det gjeldene tema :) 


Motivet er farget med distress <3


Det nydelig mønsterarket er fra Maja design og er kjøpt hos Scrapcrafts4you. 




3 kommentarer:

  1. This is absolutely gorgeous Eva. Love the image.
    Hugs Sharon. x

    SvarSlett
  2. Ååå....så nydelig !!!
    Likte alt på dette kortet....motivet ,fargeleggingen,fargene og pynten. Lekkert !!
    Kos deg på hytten i påsken :)
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...