19. september 2012

Man må ikke slurve når man er scrapper....

Jeg har gjennom det siste året investert i en del clear stamps tekster. Noen er inne i ett cd-cover, men så ønsket jeg å lage meg ett lite hurtig album med Bind-it-all maskina mi, noen pappplater og lamineringsark. Da jeg var ferdig skreiv jeg clear stamps uttapå pappplatene med en sprittusj og satte det i hylla.

Noen dager senere kom storsnupp inn i scrappekroken å så hva jeg hadde laget.... kremt.... det ble skjenn å få du. Jeg kunne da ikke la det være sånn. Jeg er da en scrapper og må pynte ordentlig!!! Hehe...litt skamfull pyntet jeg fremsiden og det ble jo så mye flottere å ha i hylla nå!!
Pynten er flat slik at det ikke skal henge seg fast og ødelegges.
Albumet er laget som inspirasjon til Papir i hjertet sitt bildegalleri :)




8 kommentarer:

  1. Kjempeflott lite album. :)
    Smart måte å oppbevare stempler på. :)

    SvarSlett
  2. So gorgeous!! Love the cute image and what a lovely cover :)

    SvarSlett
  3. Så smart! Jeg har alle mine stempler i cd-cover, men hadde vært kjekkere med stempler i en perm egentlig...

    SvarSlett
  4. Så herlig, måtte fnise litt av lettvindt løsninga som ble oppdaget;) Flott ble den iallefall etter den ble pynta, og tanken var uansett genial! Klem:)

    SvarSlett
  5. Dette var ordentlig nydelig, og en kjempelur måte å oppbevare stempler. (De kommer som oftest med gode forslag, disse snuppene. Jeg innrømmer lett at jeg ofte må hente mi jente for konsultasjoner og råd, og jammen har ho blitt flink til å formulere konstruktiv kritikk...)
    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  6. Hei Eva Marie. Tusen takk for at jeg fikk låne ting og tang av deg på kurset i helga. Vi har storkosa oss både Wenche og jeg.

    Ps. Nå ligger du på blogglisten min også :-)

    SvarSlett
  7. Så flott album du har lagd - etter litt press:) Nydelig pyntet, og for en fin måte å oppbevare stamplene på!
    Ha ei fin uke!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...