9. august 2011

Resultatet fra min siste feriedag


Det ble lite husligesyssler på meg da jeg plutselig fikk en enorm trang til å scrappe LOer!??!
siden den stasjonære PCen fortsatt er ute av drift og dermed ingen kontakt med skriver,
 måtte jeg grave ned i dissemåjegscrappe-bildene mine =)

Først en LO av mellomstesnuppa laget etter papirdokkenes utfordringsblogg sin skisse, jeg kan ikke delta med dette da de også vil se søm på sine kreasjoner denne gangen, og jeg innehar ingen symaskin :(





Her er skissa jeg brukte:


Den neste er ett øyeblikk i tiden som er meg veldig kjært.
Min far sammen med de 2 største barnebarna sine, dagen da mellomsnuppa kom hjem fra sykehuset <3
Og selvfølgelig må lillesøster ha smokke hun også, synes storesøster.






Jeg setter umåtelig stor pris på alle koselige kommentarer dere legger igjen her hos meg, 
TUSEN TAKK nok en gang!!

2 kommentarer:

  1. Nydelige LOer du har laget... :o)

    SvarSlett
  2. Så flotte LO-er, begge to hadde så fine farger og herlig oppbygging. :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...