14. mars 2011

Endless card

Endless card et ett kort som du bretter opp og ut flere ganger og det kommer nye fine sider frem =)

Jeg har laget 2 endless cards i helga, de var med i en super tight kortkonk. 
Som ble av gjordt på sudden death (siste stemmen som telte)

Dette var det første jeg laget.



 Det tok sisteplassen
Her har jeg fulgt veiledningen litt for nøye, slo meg ikke nok løs.
Tilda er farget med promarkers. Blomstene er fra kort og godt og panduro, de er pyntet med halvperler.


Dette kortet bare pressa seg frem i hodet mitt og ville ut :-P



Dette bildet vant konkurransen :))
Og jeg har fått æren av å arrangere neste ukes runde i kortkonken.
(Det er forresten ett Fancy Fold card, kjempestilige kort!!)

 Bildene viser det ikke så godt, men det siste er laget av mørk og lys lilla.
Blomstene på framsiden har jeg laget selv og pyntet med promarker farget halvperle.
Tilda er som vanlig farget med promarkers =)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...