I dag har jeg laget en lilla og søt bursdagstag.
Det var egentlig ment til å bli noe for jul,
men jeg hadde ingen lilla juleark som passet denne søte lille frøkna.
Motivet heter 3 Wishes og er fra Sylvia Zet sin SCACD kolleksjon.
Det er farget med distress re-inkers og pyntet med litt stickles her og der.