Viser innlegg med etiketten SCACD. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten SCACD. Vis alle innlegg

26. november 2011

Bursdagstag

I dag har jeg laget en lilla og søt bursdagstag.
Det var egentlig ment til å bli noe for jul, 
men jeg hadde ingen lilla juleark som passet denne søte lille frøkna.



 Motivet heter 3 Wishes og er fra Sylvia Zet sin SCACD kolleksjon.
Det er farget med distress re-inkers og pyntet med litt stickles her og der.






23. november 2011

Presious present

For en liten stund siden bestilte jeg meg de skjønne rubber stemplene fra Sylvia Zet sin SCACD kolleksjon. Men de har druknet litt i all julekort lagingen min....
Dette stemplet heter presious present, jeg har jobbet etter 'no lines' teknikken her. 
Dette er mitt test motiv i denne sjangeren....hehe...det vises ganske godt. 
Jeg jobbet litt for lenge med dette så overgangene ble en del smurt utover.
Men så mange strevsomme timer må det jo bare bli ett kort av allikevel...hihi....
Min evaluering er at 'no lines' egner seg best for motiv med mindre detaljer :P




Takk for at dere tittet innom!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...