17. september 2015

Trøndersaksa produksjon

Jeg har vært på Trøndersaksa, og der var det masse inspirasjon, skravling og latter.
Jeg storkosa meg hele helga og det ble en del ferdige produkter. 

Først vil jeg vise hva jeg lagde på kurs med Yasmin. Kurset het "To the Dark side" og vi lagde 2 kort.



Selv om det første kortet var kult å lage, ble jeg mest inspirert av det siste, og lagde ett julekort med teknikkene. 


På Trøndersaksa er det alltid en del utfordringer og jeg lagde bidrag både til kort utfordringen, regnbuens farger og LO utfordringen, svart og hvitt. 



Jeg fikk også laget ett bryllupskort som jeg hadde bestilling på. Tenkte å sette på dato og navn på fremsiden før jeg leverer det. Her har jeg brukt en hjerte embossingfolder og tilhørende dies, elsker de. Tusen takk May Rita for den flotte bursdagsgaven :-D 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...