28. april 2013

Konfirmasjonskort

I år har jeg fått en del bestillinger på konfirmasjonskort og det er alltid gøy med bestillinger.
Jeg må innrømme at å lage kort til ett tvilling par hvor det var 1 gutt og 1 jente ble litt tankebry. Men ved hjelp fra Scrappefryd gjengen på FB fikk jeg masse inspirasjon OG motiv faktisk. 
Jeg valgte å lifte noen kort jeg fikk link på fra Hanne.

Jeg har laget 2 ganske like, men allikevel ulike kort. De er laget som criss cross kort.
Dette herlige guttemotivet fikk jeg av ei jente inn på scrappefryd, Hege.
Scrappedamer er bare så herlige og snille, som hjelper når noen trenger noe, helt unikt!!

Jeg synes Tim H. dies passer til alle slags typer kort og elsker on the egde diesene.
Rufset kantene for en litt mer røff stil.


Dette er baksiden, hvor jeg har fullført fremsidens oppsett og satt på ett personlig stempel.

Jentekortet med lignende skyggejente og Tim H. dies. 
Litt mer feminimt i stilen, men det ble ikke for sukkersøtt.
Enkel pynt på forsiden.



Tagen inni er laget likt, bare med hyssing istedet for organsabånd på guttekortet.

På baksiden av tagen er det laget  pengelomme, 
og den har samme design som framsiden på kortet.

Nå håper jeg mottakeren blir fornøyd med de. Jeg vet hun er glad i rosa, men er litt mer usikker på guttestilen hennes :P


Klemmer fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...