31. januar 2012

Distress re-inkers oppbevaring

En ting jeg har vært litt lei av er at distress flaskene mine faller over ende og griser det til nedi bollen sin. 
På søndag starta jeg på "prosjekt distress holder"

Den er laget etter egne mål, med ett stykke tykk, stiv papp, magnolia stempler, dies i forskjellig former, akvarell ark (de er passe stive) og nydelige pion ark.










Melder det på hos 
Scrapperiket - Anything goes
Digi Doodle Shop's Best - Anything goes
Come an Get it Challange - Anything but a card
Simon says Stamps - Anything Goes


10 kommentarer:

  1. Så flott boks, jeg har en fra Tim Holtz... men den har jeg jo vokst ut av... ! Takk for tipset

    SvarSlett
  2. Never thought of making a pretty box for my re-inkers. What a great idea. Thanks. Don't you just love Tim Holtz. Thanks so much for taking the time to post on Come and Get It Challenge Blog.

    SvarSlett
  3. Åååå så smart!!!...Har mine oppi en boks fra ikea...:oP

    Smart smart...Og ikke minst nydelig...:oD

    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig og kjempesmart!!
    Plastboksen min bleknet betraktelig nå ja...he he

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Wow - for en vakker eske, og så praktisk! Den er like fin fra alle kanter med så nydelige motiv og papir :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  6. Wow! Noe så flott! Og garantert praktisk. Den var jo ganske enkelt lekker, i likhet med alt det du tryller fram!

    SvarSlett
  7. For en kjempegod ide Eva Marie. Dette er bare helt nydelig. Liker kjempegodt designet og for noen nydelige tekststempler du har brukt også. Tildaene dine er bare så nydelig fargelagt. Tusen takk for at du deltar hos Digi Doodle Shop Challenge og lykke til. Håper du blir med senere idag på en ny utfordring. Klem Bettina

    SvarSlett
  8. Wow, denne var skikkelig flott og for en suuper ide .)
    Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :)

    SvarSlett
  9. awww this is too cute, thank you for joining our challenge at Digi Doodle Shop , hugs, martina

    SvarSlett
  10. Alldeles nydelig, lekker, og så så smart! Denne ideen kommer jeg til å stjele fra deg!!! Skal bare sørge for å kopiere addressen til bloggen din først ;)
    Klem fra Lisbeth K

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...