26. mars 2011

Award

Jeg har vært så heldig å få en award fra Torill 
Synes det var skikkelig stas jeg =)


Med denne awarden så fulgte det også en oppgave der man må dele 8 ting om seg selv, for så å gi den videre til 8 andre bloggere som fortjener det.

Jeg får vel begynne med meg selv:
 1. Jeg har 3 skjønne jenter
2. Har vært sammen med mannen i mitt liv siden jeg var 15 1/2år
3. Er verkstedsjef på en fabrikk
4. Er elendig på "bortoverski"
5. Scrappesakene mine okkuperer hele spisestuebordet
6. Elsker å gjøre andre glad
7. Planla og gjennomførte det perfekte bryllupet på 2mnd
8. Jeg har bunka bil bare 1 gang på 14år


Jeg har valgt å gi denne awarden videre til:




4 kommentarer:

  1. Oj, så artig...:oD

    Tusen takk...:o)

    SvarSlett
  2. Tuusen takk :-)
    -nå ble jeg stolt :-)
    u made my day hun <3

    SvarSlett
  3. ååååhhh Så artig. Tusen takk skal du ha ;D nå ble jeg utrulig glad!! :D

    SvarSlett
  4. Awww! TUSEN TAKK SNUPSI!
    Nå ble jeg kjempeglad!!!
    Du er en fantastisk dame =D
    Liker veldig godt å lese sånne facts om folk forresten, hihi!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...